דף הבית
מאמרים
שיניים קבועות ביום אחד

שיניים קבועות ביום אחד

יש לא מעט מיתוסים ברפואת שיניים ואם יורשה לנו לומר – חשוב לעקור אותם מן השורש. למשל, מיתוס אחד גורס שכל רופא שיניים יכול לבצע השתלה. מיתוס נוסף מלמד כי אי אפשר לקבל שיניים קבועות ביום אחד.

שני הדברים גם יחד אינם נכונים. לא כל רופא שיניים באשר הוא יכול לבצע השתלת שיניים. ובזכות טכניקות ושיטות מתקדמות אפשר לאחר השתלה לחזור לשגרה וליהנות משיניים קבועות מהר מאוד. המרכז לבריאות השן מזמין אתכם להתרשם ממקצועיות בלתי מתפשרת, מקצועיות גבוהה, בדיקת התאמה וכן תכנון השתלה ממוחשבת. גם לכם מגיע לחייך מכל הלב!

אי אפשר לעצור את הקדמה
באופן מסורתי, השתלות שיניים נעשו בשלבים כאשר שיניים זמניות היו חלק בלתי נפרד מן התהליך. האפשרות לקבל שיניים קבועות ביום אחד אינה איזה נס שירד מן השמיים. צוות המרכז לבריאות השן, שכולל גם שירות מעבדת שיניים בצפון, מספר כי מדובר בתוצאה של קדמה בלתי פוסקת. מחקרים רפואיים מקיפים הביאו לכך כי חלק מן המטופלים (לא כולם) נמצאים מתאימים לשיטות השתלה חדישות ביותר.

האם כל אחד יכול לקבל שיניים קבועות ביום אחד? עם כל הרצון הטוב, אין מנוס מלספר כי התשובה שלילית. יש מטופלים שיכולים לעבור טיפול השתלת שיניים, אך הטיפול יהיה יותר מורכב ויותר ארוך. לפעמים יש צורך לעבות את הלסת, לבצע הרמת סינוס או לבצע פעולות חיוניות נוספות.

על בריאות הפה לא מתפשרים
מכיוון שאין לראות ברעיון של שיניים קבועות ביום אחד הבטחה פרסומית שכן כל מטופל חייב לעבור בדיקות שונות ומומלץ גם לבצע תכנון השתלה ממוחשבת, חשוב לוודא שאתם נמצאים בידיים טובות. בין אם יתברר בסופו של דבר שמצב בריאותכם ושעצם הלסת שלכם מתאימים ואתם יכולים לצפות לקבל שיניים קבועות ביום אחד ובין אם לאו, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

המרכז לבריאות השן, זה המקום למגוון רחב של טיפולי שיניים, טיפולי שיקום, טיפולים משמרים וכאמור – גם המקום לעבור בו טיפול השתלת שיניים. במקום מעבדת שיניים בצפון ולא פחות חשוב – הוגנות, הגינות ושירות מסביר פנים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?