דף הבית
מאמרים
אסתטיקה של הפה

אסתטיקה של הפה

אסתטיקה והיגיינה חשובים לכולנו. רופאי שיניים הטובים ביותר מקפידים להדגיש שוב ושוב כי חשוב לשמור על בריאות הפה והתועלת ברורה. כך מונעים כאבים, שיניים חולות ועששת. בנוסף, כך משפרים את האסתטיקה, אסתטיקה של הפה. אבל אם וכאשר צריך לרפא ולטפל, אפשר להשיב את האסתטיקה שאבדה. המרכז לבריאות השן מעניק טיפול מקצועי ואדיב הן לצרכי שיקום והן לצרכים אסתטיים. במקום מבצעים גם טיפולי all on 6 והשתלות בשיטות מתקדמות נוספות.

גנטיקה, סביבה ואסתטיקה
אין ספק שיש לכל אחד ואחת הרבה מה לעשות על מנת לשמור על אסתטיקה של הפה. שימוש במברשת שינים איכותית ושימוש במשחת שיניים, מי פה וחוט דנטלי רצויים ביותר. אך על בריאות הפה ועל החיוך הצחור משפיעים לא רק גורמי התנהגות וסביבה אלא גם גנטיקה וכמובן – תזונה. המרכז לבריאות השן מציע מגוון רחב של פתרונות שיסייעו גם את נדמה שאין מה לעשות. אסטתיקה דנטלית במובנה המודרנית יכולה להפוך את החיוך לצחור יותר ואת השיניים לאסתטיות יותר.

אסתטיקה של הפה כוללת שיטות טובות ביותר להלבנת שיניים, להעלמת כתמים והפיכת שיניים מוכתמות ליפות כמו פנינים. אסטתיקת הפה כוללת כמובן גם מגוון רחב של פתרונות ליישור השיניים. פתרונות איכותיים בסיוע גשרים או סמכים יתאימו גם לאלו שרוצים "ללכת עם ולהרגיש בלי". כלומר, המרכז לבריאות השן מציע פתרונות נסתרים ואיכותיים, לשיניים ישרות ומשנך תקין.

השתלות, גם בשיטות מהירות
אי אפשר לדבר על אסתטיקה של הפה בלי להתייחס אגב כך גם להשתלות שיניים. כיום, כבר לא צריך בהכרח לחשוש מטיפולים מאוד ארוכים או לא נוחים. בזכות שיטות כגון all on 6, אפשר להשתיל כמה שיניים שצריך מבלי שזקוקים לפני כן להרבה מאוד שתלים. ויש גם שיטות נוספות, שניתן להתאים לכל מטופל שזקוק לכך.

אם אסתטיקה של הפה חשובה לכם ואתם מבינים את הצורך במקצועיות, המרכז לבריאות השן מציע לכם רופאים מנוסים, מקצועיים ועם מיטב הטיפולים. אסטתיקה דנטלית באיכות גבוהה זמינה גם בשבילכם ולמענכם. אסטתיקת הפה והטיפולים השונים מוצעים אך ורק לאחר אבחון מקיף, לרווחת המטופלים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?