דף הבית
מאמרים
השתלת עצם בלסת

השתלת עצם בלסת

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לקרוא ולשמוע יותר ויותר על טיפולים מתקדמים של השתלות עצם בלסת. טיפולים אלו אפשריים וזוכים להצלחה גדולה, בין היתר בזכות העובדה שמדובר בטיפולים מתקדמים שזכו לשדרוגים ופיתוחים שונים שהפכו אותם להרבה יותר קלים ופשוטים.

טיפול השתלת עצם בלסת, נדרש כאשר יש אובדן שיניים. אובדן זה נוצר כתוצאה ממצבים דוגמא, ריקבון של השן, מחלות חניכיים קשות, טיפול שורש שנכשל, שחיקה של השיניים, פגמים מולדים ועוד. אנשים שמאבדים שיניים, סובלים ממצב בו הם לא יכולים לאכול או לדבר באופן רגיל, זה יכול לגרום להם נזקים שמעבר לתחום השיניים, כמו למשל, התדרדרות למצב של תת תזונה, חוסר ביטחון עצמי ועוד.

זו הסיבה שלפעמים, לא משנה כמה עולה טיפול השתלת שיניים מחיר הטיפול אף הוא לא פשוט, אנשים בוחרים לעבור אותו. חשוב לציין שבחלק מהמקרים אפשר ליהנות בטיפולי השתלות שיניים מחירים נמוכים יותר דרך חברות ביטוח או קופת חולים.

מדוע מבצעים טיפול השתלת עצם בלסת

טיפול השתלת עצם בלסת מתבצע, כאשר אין מקום להשתיל את השיניים, העצם צרה מדי, ואז יש צורך לבצע השתלה של עצם לפני שמבצעים השתלת שיניים. את השתלת השיניים עצמם ניתן לבצע על ידי שיקום קבוע של כתרים, שיקום קבוע של תותבת מוברגת או שיקום נייד באמצעות שתלים ניידים. השתלת העצם מיועדת לאפשר את השתלת אותם שינים בצורה נוחה ופשוטה.

בדרך כלל נוצר מצב שבו אין מספיק מקום להשתיל את השיניים, כאשר יש דלקת סביב השן הגורמת לדלקת בכל העצם, מחלת חניכיים, מומים שונים שמפריעים לעצם ואבדן שיניים לפני זמן רב שגרם נזק גם לעצם.

תהליך ההשתלה מתבצע במקביל לתהליך ביצוע ההשתלה של השיניים או כשלב מוקדם לו. זה תלוי באופי הטיפול. העצם המושתלת בפה יכולה להגיע מהפציינט עצמו או מבק העצם. שוב זה תלוי באופי הטיפול, במצב של המטופל וביכולותיו. הטיפול עצמו מתבצע רק לאחר שמתבצעים צילומי רנטגן מתאימים ובמקרים רבים אף צילומי CT.

אם אתם זקוקים גם לטיפול השתלת עצם בלסת, אתם מוזמנים לפנות אל ד"ר רמי פטררו מהמרכז לבריאות השן. אצל ד"ר פטררו תוכלו לשמור אודות טיפול השתלת שיניים מחירים, זמן הטיפול, מה הוא דורש ועוד. בפגישה עמו גם תקבלו מידע נרחב אודות טיפול השתלת עצם, ותוכלו לשאול את כל השאלות שעולות בדעתכם. אתם מוזמנים לפנות אל ד"ר פטררו עוד היום ולקבוע עמו פגישה לטיפול השתלה תוך זמן קצר.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?