דף הבית
מאמרים
גשר פנימי לשיניים

גשר פנימי לשיניים

פעם, מי שסבל משיניים שאינן ישרות אך לא טיפל בכך בגיל צעיר חשב שבכך הוא פספס את הרכבת. כיום כבר ברור שהמצב איננו כזה. טיפולי שיניים אסתטיים נפוצים ומקובלים לא רק בקרב הילדים או בני הנעורים. בזכות פתרונות כדוגמת גשר פנימי לשיניים אף פעם לא מאוחר. המרכז לבריאות השן מתמחה במגוון פתרונות לשיקום ולאסתטיקה של הפה. כמובן שלא רק מבוגרים מוזמנים להכיר את האיכות ולהיות שבעי רצון מן התוצאות. במקום מבצעים במיומנות רבה גם יישור שיניים לילדים. אם גם אתם רוצים לראות שיניים מושלמות בכל בוקר, אל מול הראי, גשר פנימי לשיניים יהיה פתרון מעולה.

העיקר זה האסתטיקה
כמעט כולם יודעים כי גשר פנימי לשיניים הוא רק שיטה אחת מיני רבות ליישור שיניים. שאלנו כמה וכמה אנשים שפנו לטיפולי יישור שיניים בחיפה ומתברר כי רובם הכירו גם את השיטות הוותיקות, דהיינו גשר מתכתי שנראה בבירור ואי אפשר להתעלם מקיומו. עולה בבירור כי אי שביעות הרצון מן הפתרון הוותיק הזה מרקיעה שחקים. אין פלא בדבר – כאשר פונים לטיפול בעל מרכיב אסתטי בלתי מבוטל וכאשר רוצים להשיג שיניים הרבה יותר יפות, אין חשק לעבור בדרך את המסלול הלא קצר והלא ממש אסתטי הזה של גשר בולט.

אז מכיוון שהעיקר זה האסתטיקה ומכיוון שחלה התקדמות רבה ויש טיפולי שיניים אסתטיים זמינים ויותר מוצלחים, ראוי להבין במה מדובר. גשר פנימי לשיניים הוא גשר שאותו מחברים בחלק הפנימי, הסמוי של השיניים. הגשר מותקן רק לאחר שלוקחים את המידות של השיניים כדי שהטיפול יעבור בצורה הכי קלה, טובה ואיכותית עבור המטופל.

המרכז לבריאות השן וזכיתם בשיניים ישרות ויפות
חיפשתם יישור שיניים בחיפה ולא ידעתם למי לפנות? עכשיו גם אתם יודעים, במרכז לבריאות השן תוכלו לקבל את מיטב הטיפולים המשמרים לצד אסתטיקה בלתי מתפשרת. אם אתם הורים ורציתם יישור שיניים לילדים ברמה גבוהה, אם אתם רוצים גשר פנימי לשיניים בשבילכם, פנו אל המרכז. המרכז לבריאות השן, וגם הפה שלכם יהיה מלא מחמאות לאחר הטיפול ובזכות התוצאות הטובות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?