דף הבית
מאמרים
שתלים ביום אחד

שתלים ביום אחד

העולם לא עומד במקום והרבה פעולות או הליכים רפואיים שהיו בעבר לא נוחים, מסוכנים או פשוט ארוכים, הפכו בימינו להרבה יותר פשוטים, זמינים ובטוחים.

גם רפואת השיניים המודרנית מציגה לעולם הליכים הרבה יותר מהירים, תוך הצגה של יעילות ובטיחות בלתי מתפשרים. דוגמא לכך ניתן למצוא ביישום שתלים לשיניים. ברוכים הבאים אל המרכז לבריאות השן – מהמרפאות המובילות ביותר, לרפואת שיניים מתקדמת. לצד טיפולי יישור שיניים, כתרים, חרסינות או הלבנה, מיישמים במקום שתלים ביום אחד.

טובי הרופאים לרשותכם במרכז לבריאות השן
אם נדמה כי יישום של שתל שיניים הינו דבר פשוט, לאור החידושים האחרונים, הרי שיש להבהיר דבר חשוב. גם אם קיימת אפשרות להתקין שתלים ביום אחד ההליך כולו רחוק מלהיות משחק ילדים. רק טובי הרופאים יכולים לבצע זאת בצורה איכותית ובהקפדה המלאה.

ועוד דבר חיוני לזכור – שתל בשן זה ממש לא תהליך שקורה בין רגע. גם כאשר על הפרק עומד רצונו של המטופל לקצר תהליכים, שתלים ביום אחד הם תוצאה של תהליך שלא ניתן לוותר עליו. המרכז לבריאות השן לא מתפשר בעניין זה – כל מטופל עובר את כל הבדיקות הנדרשות כדי לבדוק איזו השתלה תביא את התוצאה הטובה ביותר. צילומים והדמיות ממוחשבות הם החלק מהעניין וברור כי נדרש גם תהליך החלמה.

בקרוב תחזרו לחייך וללעוס
לא טוב להשאיר חללים ומרווחים בין השיניים. לא טוב לדחות טיפולים שיכולים לשפר את איכות החיים בצורה דרמטית. פנו אל המרכז לבריאות השן ושם תלמדו כל מה שבאמת צריך לדעת על שתלים ביום אחד. קבלו כל הסבר שתרצו על סוגי שתלים לשיניים ועל מגבלות או מניעות לקבלת טיפולים מסוג זה. רוצים להחזיר את יכולת הלעיסה לזאת שאתם זוכרים מימים עברו?

שתלים ביום אחד ובקרוב תלעסו הרבה יותר טוב. רוצים לחייך מבלי לחשוש או לוותר על ה"תענוג" של שיניים תותבות שלא יושבות כמו שצריך ולא מרגישות בנוח? שתל שיניים ואתם שוב כמו פעם – מחייכים, לועסים, מאושרים. שתל בשן בטכנולוגיה המתקדמת עם מומחי המרכז לבריאות השן!

מעוניינים לקבל מידע נוסף?