דף הבית
מאמרים
אסתטיקה דנטלית

אסתטיקה דנטלית

לאסתטיקה האישית רמות שונות. הלבוש, המשקפיים הכהות, האיפור, התסרוקות – כל אלה מעניקים חזות מטופחת ואסתטית. אך בל נשכח את השיניים. חיוך יפה, כלומר אסתטיקה דנטלית חשובים לכולנו. פה שאיננו מטופח ומטופל איננו נראה יפה ובדרך כלל גם מקשה על הלעיסה ועל ההנאה מהחיים. המרכז לבריאות השן מעניק את מיטב הטיפולים, לרבות השתלות בטכניקה all on 4. במקום טובי הרופאים עומדים לרשותכם, עם מיטב הציוד ומגוון פתרונות.

לאסתטיקה של הפה פנים רבות
אין ספק כי אסתטיקה דנטלית לא מתחילה ונגמרת עם ביצוע השתלות (עם כל החשיבות שבדבר). האסתטיקה נמצאת לא רק תחת ידיו של רופא השיניים, טוב ככל שיהיה. לכל אחד יש אחריות על חייו ועל בריאותו ובתוך כך, גם על בריאות השיניים. אחריות האדם היא להגיע בהקדם לרופא השיניים בכל פעם שהוא מזהה בעיה, כאב, רגישות לחום או לקור, אבנית וכן הלאה.

תחת ידיו של רופא שיניים מיומן כפי שתפגשו במרכז לבריאות השן תוכלו לקבל את מיטב הטיפולים בהתאם לצורך. אסתטיקה דנטלית, כאמור, כוללת התקנה של שתלים בפה. אבל היא כוללת גם התקנה של סתימות שלא נראות כמו גורם זר (יש סתימות לבנות מעולות). ואין ספק כי אסתטיקה דנטלית היא גם טיפולים של הלבנת שיניים, כי לא חייבים לסבול משיניים מוכתמות ואפשר להחזיר את הצבע הצחור. ולצד טיפולים כגון all on 4 יש גם טיפולים הכוללים יישום של כתרים (לרבות כתרים ללא מתכת) וכן יישור שיניים באמצעות סמכים.

המרכז לבריאות השן, בשביל האסתטיקה ובריאות
המרכז לבריאות השן מתמחה במיטב הטיפולים האסתטיים אך לא רק אסתטיקה דנטלית עומדת על הפרק. כחלק מהמחויבות לקידום בריאות השיניים של המטופלים, מבוצעים במקום טיפולים משמרים וגם משקמים. במקום עושים את הכל על מנת להעניק טיפול ושירות בסטנדרט גבוה וכמובן בטכניקות החדישות שהוכיחו את עצמן כיעילות. יישום של שתלים בפה זה לא דבר קל ערך. שיקום, כתרים, יישור שיניים וכל אלה – כל זאת משפיע על החיים היום יומיים שלכם. המרכז לבריאות השן עומדים לימינכם בשביל האסתטיקה ולשיפור הבריאות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?