דף הבית
מאמרים
שיקום שיניים

שיקום שיניים

טיפול שיקום שיניים הפך להיות בשנים האחרונות, לאחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר, שכן הוא משלב צורך מעשי-טיפולי עם צורך אסתטי. כלומר אנחנו עושים את זה לא רק בגלל שאנחנו מעוניינים לשפר את מראה השיניים שלנו או את היכולת שלהם לתפקד, אלא גם בגלל שניהם.

טיפול שיקום שיניים הוא טיפול מורכב למרות שכיום אפשר למצוא לא מעט מרפאות שמבצעות גם טיפולי שיניים ביום אחד, טיפולים שכוללים השתלות, סתימות, ניקוי שיניים, טיפולי שורש ועוד. הטיפולים שנערכים במשך יום אחד הם סיבה נוספת לכך שטיפולי שיקום הפכו פופולאריים. שכן טיפולים כאלה חוסכים עלויות וחוסכים זמן. יתרה מזו, טיפול של יום אחד, מפחית באופן דרמטי את הפחד והחשש מהטיפול ואת ההתעסקות שלנו בו. בעבר, טיפולי שיקום יכלו לקחת שבועות ואף למעלה מכך.

כאשר ניגשים לטיפול שיקום שיניים, נהוג שהטיפול מתבצע אצל רופא מומחה, אך מתחתיו יש צוות שלם שעובד איתו ולעיתים גם מולנו. מדובר במומחים בטכנאות שיניים, רופאי שיניים שמתמחים בתחומים שונים, סייעות, ועוד. הטיפול כולו מתבצע תחת תוכנית טיפול ברורה שמוגשת גם לנו, על מנת שנדע בדיוק מה אנחנו עומדים לעבור, כמה זה יעלה לנו וכמה זמן זה ייקח. הטיפול מתבצע מול צילומים עדכניים של הפה והשיניים, ובדיקה דקדקנית של חלל הפה, על מנת שלא יתבצע שום פרט בטיפול שלא לצורך.

מה זה אומר שיקום שיניים

טיפול שיניים מתייחס למעשה לכמה מצבים שאנחנו עלולים לסבול מהם. החל ממצב גרוע של השיניים שיש לטפל בהם וכלה במצב של ריקבון שיניים שיש להסיר או חוסר שיניים בכלל ואז יש צורך לבצע שיקום באמצעות שתלים. במהלך הטיפול, אחרי בדיקה וצילומים, יחליט הרופא מה המצב של השיניים, האם יש צורך לבצע השתלה וכמה, במידה וכן האם יש צורך לבצע השתלת עצם, כמו כן יוחלט האם יש לבצע טיפולי שורש, עקירה, האם יש בשיניים חורים ויש לבצע סתימה, האם ניתן להסתפר בסתימה רגילה או שהיא צריכה להיות סתימה אסתטית ועוד.

לאחר שהרופא יראה מה הוא אמור לבצע בפה שלנו, הוא יקבע כיצד יתבצע הטיפול, בכמה מפגשים ומה הוא מצפה מאיתנו לעשות בשביל שהטיפול יצליח.

אם גם אתם זקוקים לטיפול שיקום שיניים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם ד"ר רמי פטררו, שישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ועניין. אתם מוזמנים ליצור עמו קשר ולקבוע איתו פגישת ייעוץ עוד היום.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?