דף הבית
מאמרים
טיפול השתלות שיניים

טיפול השתלות שיניים

רפואת שיניים הינה תחום רחב למדי ולא כל רופא שיודע לזהות עששת או להתקין סתימה יוכל לבצע באותה ההצלחה גם טיפול מורכב. טיפול השתלות שיניים, שהולך ותופס את מרכז הבמה בשיקום הפה בשילוב האסתטיקה של הפה מבוצע היטב רק על ידי רופאים בעלי היכולת המקצועית והידע הדרוש לשם כך. המרכז לבריאות השן מציע טיפולי השתלות מתקדמים, עם מיטב הצוות המקצועי.

שיניים אבדו? יש מה לעשות
לא רק מטופלים בני גיל הזהב עשויים להיזקק להשתלה של שן או של כמה שיניים. טיפול השתלות שיניים מיועד לכל מי שמוצא עצמו מול אובדן של שן אחת או יותר בשל סיבות רבות למדי. למשל, יש צעירים שבחרו לעבור השתלות דנטליות כאשר הרופא נאלץ לעקור שן שניזוקה.

שן עשויה להיפגע ממכה, לפעמים טיפולי שורש עמוקים לא הביאו לתוצאה המקווה אם הנזק לשן היה גדול מדי ולא היה מנוס מעקירה. גם מחלות של החניכיים עשויות להביא לאובדן שיניים. ואין ספק שעם העלייה בגיל, כאשר הגוף כולו נחלש והולך, טיפול השתלות שיניים הולך ונהיה נפוץ יותר. מומחי המרכז לבריאות השן מסבירים כי טיפול לשיקום הפה חשוב, אפשרי וחיוני בכל גיל וכיום, גם סבים וסבתות לנכדים רוצים להיראות מטופחים ומלאי חיוניות. זה מובן וטבעי.

המרכז לבריאות השן – טיפולים לשביעות רצונכם
טיפול השתלות שיניים אפשרי כיום בשילוב עזרים יוצאים מן הכלל. לא רק השתלים עומדים לרשות המטופלים אלא גם טכניקות של כגון השתלה ממוחשבת. זאת ועוד, האסתטיקה של הפה גם יכולה לעבור מהפך מהיר מתמיד, בזכות שיטות כגון העמסה מידית. טיפול השתלות שיניים מתקדם יכול לכלול פתרונות כגון השתלת עצם או הרמת סינוס ובקיצור – גם אנשים שבעבר נחשבו בלתי מתאימים לביצוע השתלות דנטליות יכולים לעבור טיפולים אלה בהצלחה.

אף פעם לא מאוחר לקבל טיפול לשיקום הפה אבל אין להסיק מכך כי כל אחד יכול לעבור השתלה. לביצוע אבחון מקיף, למגוון פתרונות שיקומיים ואסתטיים, צוות המרכז לבריאות השן עומד לרשותכם. הכלל הקובע הוא טיפול בלי פשרות – לשביעות רצונכם המלאה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?