דף הבית
מאמרים
מרפאת שיניים בצפון

מרפאת שיניים בצפון

אם השן כואבת, הגיע הזמן לטפל ולהפסיק לסבול. אם החניכיים מדממות, אם השיניים לא ישרות, יש פתרון והוא ממש לא רחוק. חיפשתם מרפאת שיניים בצפון? המרכז לבריאות השן מציג בפניכם את כל הפתרונות לטיפוח הפה, לשיקום, לטיפולים אסתטיים. ומה יכול רופא שיניים אסתטיקה לעשות עבורכם? מגוון רחב של טיפולים – הלבנה, יישור שניים, שתל לפתרון בשל שן חסרה ועוד ועוד.

הקדימו רפואה לבעיה
בריאות צריכה להגיע במקום הראשון. אין ספק כי את בריאות הפה אסור להזניח. כבר מגיל ילדות יש לחשוף את הילד להרגל של ביקורת קבועה אצל רופא השיניים. רופא שיניים בצפון איננו הכתובת רק לטיפולי חירום או עזרה ראשונה. חשוב בכל גיל להקפיד על ביקורים קבועים ויש לכך הרבה סיבות טובות. מרפאת שיניים בצפון היא המקום שבו יאתרו כל בעיה לפני שהיא הופכת חמורה וכואבת. זה המקום שבו יסבירו לכם כיצד לצחצח נכון יותר את השיניים ואיך כדאי לנהוג בכדי לשמור על בריאות החניכיים.

המרכז לבריאות השן, מוניטין ושירות מכל הלב
המרכז לבריאות השן זכה למוניטין מעולה בזכות השירות המסור והמחירים ההוגנים. למי שמחפש מרפאת שיניים בצפון שבה יקבל טיפול מסור בכל סוגי הטיפולים – זה המקום. רפואת שיניים אסתטית? יש. שיקום, סתימות, טיפולי שורש או שתלים? יש. יישור שיניים בעזרת גשר שקוף ומגוון טיפולים נוספים? יש. קבעו תור והגיעו לפגישת היכרות ותבינו מדוע הקליינטים, המטופלים, מלאי מחמאות.

רפואת שיניים אסתטית או משמרת – ברמה אחרת
הד"ר רמי פטררו והד"ר אנדראה פטררו שאותם תפגשו במרכז לבריאות השן דואגים לקבל כל מטופל בסבר פנים יפות ובלבביות. ניכר כי זו לא עוד מרפאת שיניים בצפון אלא מרפאה ששואפת להעניק הרגשה ביתית ונינוחות.

אם חיפשתם רופא שיניים אסתטיקה, אם אתם זקוקים לטיפולים משמרים ובעיקר לטיפול מקצועי אל תהססו – התקשרו. אם חלף זמן מאז הגעתם לטיפול אצל רופא שיניים בצפון הגיע הזמן להפסיק לדחות. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים בצפון ישר ולעניין, אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אל תהססו – התקשרו!

מעוניינים לקבל מידע נוסף?