דף הבית
מאמרים
כמה עולה יישור שיניים

כמה עולה יישור שיניים

עד לפני מספר שנים, טיפול יישור שיניים היה מיועד אך ורק לילדים. כולנו זוכרים איך הגענו לגיל 10-11, הלכנו לרופא שיניים והוא המליץ להורים שלנו על טיפול יישור שיניים. הרווחים בין השיניים היו גדולים מדי או שהשיניים עלו אחת על השנייה לפעמים, אז הרופא המליץ על טיפול יישור שיניים לילדים. כך כמה שנים הלכנו עם ברזלים בשיניים עד שהשיניים יתיישרו לגמרי.

עם הזמן, טיפול יישור שיניים הפך להיות גם למבוגרים. סלבריטאים שונים שהחלו להיראות עם ברזלים בשיניים, הובילו לנהירה של מבוגרים אל רופאי שיניים בשביל לברר כמה עולה יישור שיניים עבורם. כך עם הזמן גם נוצר טיפול יישור שיניים מהיר שיכול להתאים לאנשים שלא מעוניינים לבצע טיפול שאורך שנים רבות. כמה חודשים ויש לנו שיניים ישרות שמציעות חיוך מושלם.בשביל להתגבר על הפתרון של ברזלים והאלמנטים האחרים שהיה צריך להרכיב על הפה והיו נראים על ידי כל מי שרק ראה את החיוך שלנו, רפואת השיניים הצליחה לפתח שיטה חדשה של יישור שיניים הכוונה ליישור שיניים פנימי או בשמו הרפואי, יישור שיניים לינגואלי. הכוונה יישור שיניים שהברזלים שלו נמצאים בחלק הפנימי של השיניים ולא בחלק הקדמי שלהן.

כך נמנע מכל מי שהסתכל עלינו לראות ברזלים ואנחנו יכולנו לחייך בצורה נעימה. חשוב לציין, שיטה זו נהוגה לא רק בקרב מבוגרים, אלא גם בקרב בני נוער. אצל ילדים היא פחות נפוצה, בגלל שהשיניים שלהם עדיין לא בקעו מספיק והן קצרות בשביל להכיל ברזלים בחלק הפנימי שלהם.

היכן מבצעים יישור שיניים?

את הטיפולים ניתן לבצע אצל רופאי שיניים מובחרים, אשר מתמחים בטיפולי יישור שיניים. טיפולים אלו, בחלקם, מוכרים על ידי חברות ביטוח וקופות חולים, זאת בהנחה ויש סיבות רפואיות לכך או שהביטוח מכסה גם טיפולים אסתטיים לשיניים. בכל מקרה על השאלה כמה עולה יישור שיניים, תהיה התשובה אשר תהיה, ניתן תמיד לענות, שאין מחיר לחיוך יפה ואין מחיר לתחושה נעימה בפה ובכלל. זו הסיבה שלא משנה כמה עולה יישור שיניים, מבוגרים רבים בוחרים לעבור את הטיפול גם בגילאים מאוד מבוגרים.

על מנת לקבל עוד מידע על יישור שיניים למבוגרים או לילדים ובפרט על השאלה כמה עולה יישור שיניים, אתם מוזמנים לפנות אל מרכז לבריאות השן בקרית מוצקין, מרפאתו של ד"ר רמי פטררו, מומחה בטיפולי יישור שיניים לילדים, נוער ומבוגרים. ד"ר פטררו ישמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על שאלה מקצועית.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?