דף הבית
מאמרים
השלמת שיניים

השלמת שיניים

במרכז לבריאות השן עומדים לרשותכם טובי הרופאים,צוות מיומן שפועל ללא לאות על מנת להציע את מיטב הטיפולים.
במקום מבצעים מגוון רחב של פעולות לשימור, שיקום, טיפול בבעיות חניכיים, טיפולי שורש וכתרים, השתלות שיניים, השלמת שיניים ועוד.
כמו כן, המרכז לבריאות השן מעמיד לרשותכם את כל הפרוצדורות המובילות לביצוע יישור שיניים, לרבות יישור שיניים פנימי, שלא רואים מבחוץ.

מדוע השלמת שיניים כה חשובה?

כיום הרבה פחות מקובל להשתמש בשיניים תותבות מן הסוג הישן.
שיניים תותבות קבועות מעניקות איכות חיים הרבה יותר גבוהה. אך בשלב זה נרצה להתמקד בשאלה מדוע השלמת שיניים חשובה כל כך?

אין ספק כי מרבית האנשים ידעו לומר כי זה חשוב בשל ההיבט האסתטי של העניין.
רווחים בין השיניים וחללים כתוצאה מעקירה אינם מחזה משובב נפש. אך אנשי המקצוע והרופאים המיומנים של המרכז לבריאות השן, שיודעים כל מה שצריך לדעת על השתלות ועל צילום פנורמי לשיניים יכולים להעניק הסברים נוספים.

השלמת שיניים חשובה מאוד כי חללים בין השיניים עלולים לפגוע בשיניים הבריאות. השיניים חשובות כולן משום שהן תומכות אלה באלה.
אם חסרה תמיכה עשוי להתחולל עיוות וזה עשוי להתרחש אפילו די מהר. זו, אגב, אחת הסיבות לכך שאפילו בטיפולי שורש נהוג להתקין כתר זמני לפני שהכתר הקבוע מוכן.

השלמת שיניים חשובה מאוד משום שגם אם לכאורה ניתן להמשיך וללעוס או לדבר כרגילהלחץ המופעל על השיניים הנותרות מביא לתזוזת השיניים ושינויים במיקום.
בעקבות אלו, מתרחשת תגובת שרשרת שגורמת ליותר בעיות מאשר אי נעימות אסתטית ותו לא.
רגישות בשיניים, סיכון לעששת, הרבה מאוד דברים עלולים להתרחש אם לא מטפלים ובזמן. וזה לא משהו שיהיה ניתן לתקן בשלב מאוחר יותר בעזרת פרוצדורה כגון יישור שיניים פנימי.

המרכז לבריאות השן, שביעות רצונכם חשובה לנו

המרכז לבריאות השן עומד לרשותכם בכל דבר הקשור לשמירה על בריאות הפה, שיקום וטיפול. בין אם אתם צריכים השלמה של שן אחת או יותר, בין אם אתם מתעניינים בשתל אחד או בסט של שיניים תותבות קבועות, נשמח לעזור ולסייע באדיבות ומקצועיות. טיפולים מורכבים מבוצעים לאחר צילום פנורמי לשיניים והעיקר – שהמטופל יהיה מרוצה מהתוצאות.

 

אולי יעניין אותך גם?

מעוניינים לקבל מידע נוסף?