דף הבית
מאמרים
השלמת שן שבורה

השלמת שן שבורה

אם נופלים וחוטפים מכה בברך, זה בדרך כלל כואב ולא נעים אבל הפצע עובר באופן טבעי. לעומת זאת, אם נופלים והמכה הכואבת פוגעת באזור הפה, הסיפור שונה. שן שנשברה, בגלל חבלה, נפילה או מכל סיבה אחרת, זה מאוד לא נעים. המרכז לבריאות השן הוא המקום הנכון למגוון רחב של טיפולים משקמים ומשמרים ברמות הגבוהות ביותר. במקום ניתן לקבל טיפולים מורכבים כגון השתלת עצם בחניכיים ואם נשברה לכם או לילדיכם שן – יש לכם למי לפנות. השלמת שן שבורה באופן שהתוצאה נראית טבעית לחלוטין.

השלמת שן בכל הנסיבות
שן עלולה להישבר לא רק בגלל נפילה. לא רק במהלך תחרויות ספורט אנשים עשויים לאבד שיניים והדבר איננו רק תוצאה של תאונה. השלמת שן שבורה יכולה להיות הדבר הנכון כאשר סתימה ישנה נפלה או ניזוקה. מלבד זאת, השלמת שן עשויה להידרש כמובן גם לאחר עקירה או טיפול שורש. לא כל טיפול שורש נגמר בסתימה עמוקה ותו לא. כאשר הנזק לשן גדול מאוד, יתכן מאוד שיהיה צורך להתקין כתר. ללא הכתר, אין די חומר שיוכל להחזיק את הסתימה במקומה.

המרכז לבריאות השן מזמין אתכם לקבל טיפול איכותי ויסודי ולא משנה מהן הנסיבות:אם אתם צריכים השלמת שן שבורה או השתלה של שתל לאחר עקירה. אם אתם צריכים לעבור השתלת עצם בפה לצורך מיקום שתלים או שאולי נחוץ לכם טיפול שורש.

השלמת שן גורמת לכם לחשוש? זה טבעי, אנחנו נעזור
אנו יודעים שלא כל אחד מקבל את הביקור אצל רופא השיניים בשוויון נפש. יש אנשים שאפילו עצם האזכור של טיפולים כגון השלמת שן שבורה או השתלת עצם בחניכיים גורם להם להחוויר. במרכז לבריאות השן מתייחסים לא רק לנסיבות אלא גם למטופלים.

כאשר הטיפול נעשה ביד מיומנת, כאשר המטופלים מקבלים הסבר ויחס אדיב ורגיש, עוברים את הדרך יותר בקלות. לא משנה אם מזמן לא ביקרתם אצל רופא השיניים ולא משנה מה נחוץ לכם, אתם מוזמנים לבדיקה מקיפה. השלמת שן שבורה, סתימה, השתלת עצם בפה – בהכל ניתן לטפל ולעבור את הכל בשלום ובטוב.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?