דף הבית
מאמרים
השתלת עצם בשיניים

השתלת עצם בשיניים

במרכז לבריאות השן ניתן לטפל במגוון רחב של מכאובים ומחלות. ולא רק סתימות או טיפולי שורש וכתרים מבצעים במקום במיומנות גבוהה. לצד טיפולים אלה וגם טיפול חניכיים מבצעים במרכז גם טיפולים מורכבים וחשובים לא פחות, כדוגמת עקירות ושתלים ואף השתלת עצם בשיניים. אם אתם זקוקים לטיפולים משמרים או לטיפולי אסתטיקה דנטלית, המרכז לבריאות השן ואתם נראים ומרגישים כמו חדשים.

מחירים הוגנים וטיפול מסור
יתכן שאתם שואלים כמה עולה השתלת שיניים וזו בהחלט שאלה נכונה ולגיטימית. אולם חשוב להבין כי יש טיפולי השתלה שכוללים רק מעט שתלים ויש כאלה שבהם יש צורך ביותר שתלים. יש טיפולים שכוללים תהליך יותר ארוך כדוגמת השתלת עצם בשיניים ויש כאלה שבהם החלק המהותי ביותר של הטיפול אורך יום אחד.

ומלבד טיפולי שיניים ביום אחד, יש הבדלים בין סוגי כתרים ויש תהליך שמבוצע במעבדת השיניים ובקיצור – השתלות ביחד עם השתלת עצם בשיניים או בלעדיה הם עולם מורכב. מה שבטוח, המרכז לבריאות השן זה המקום שבו תקבלו טיפול מסור, תוצאות טובות מאוד והכל במחירים הוגנים. הסבר מפורט אודות כל טיפול או סדרת טיפולים ניתן למטופל, תוך כדי או לאחר האבחון והבדיקות.

אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם
העובדה שניתן לבצע השתלת עצם בשיניים איננה טריוויאלית כלל וכלל. לא ניתן להשוות זאת לטיפולים אחרים (שכבודם במקומם מונח) כדוגמת טיפול חניכיים או אפילו טיפול שורש. בזכות היכולת לבצע השתלת עצם בשיניים או לבצע השתלת עצם בלסת או הרמת סינוס, ביצוע השתלת שיניים אפשרי כיום לאחוז יותר גבוה של מטופלים. כך, גם מי שבעבר נמצא כלא מתאים לטיפולי השתלה עשוי לגלות כי כיום זה כבר סיפור אחר.

המרכז לבריאות השן, זהו המקום שבו תוכלו להכיר שיטות מתקדמות להשתלה ואף לעבור בהצלחה טיפולי שיניים ביום אחד. ואם אתם רוצים ליהנות מטיפולים איכותיים ומקצוענות שאין שנייה לה, אם אתם רוצים לדעת באמת כמה עולה השתלת שיניים פנו אלינו. נבדוק, נצלם, נאבחן ונענה בסבלנות על כל שאלה. מסירות, אמינות, מקצועיות מחכים לכם במרכז לבריאות השן.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?