All on 4

שיטת השתלות ביום אחד (ALL ON 4) פותחה על מנת לספק מערכת שיניים מיידית ללסתות מחוסרות שיניים ע"י שימוש ב-4 שתלים בלבד.
  1. יציבות מצויינת והגדלת שטח המגע שתל – עצם ע"י שימוש ב – 2 שתלים אחוריים  ארוכים יותר בזווית של 45o , דבר המקטין את כוחות המנוף.
  2. השימוש בסד כירורגי מותאם אישית ללקוח (NobleGuide), מאפשר ביצוע השתלות בצורה מדוייקת ע"י תכנון מקדים ממוחשב וכן מונע ביצוע ניתוחי חניכיים ותפרים, כתוצאה מכך הכאב והנפיחות לאחר הטיפול הם מינימליים.
  3. זמן הטיפול קצר והתוצאות מצויינות – הן מהבחינה האסתטית והן מבחינת התפקוד.
  4. האפשרות להימנע מניתוחים נוספים כגון הרמות סינוס בלסת העליונה או אוגמנטציה של עצם בלסת תחתונה.
מה המיוחדות של שיטת All on 4
? איך בוחרים את רופא השיניים הטוב ביותר להשתלת שיניים? מה המשמעות של השתלות שיניים?ישנם תחומים רבים בעולם הרפואה שאותם יש כאלה שלא פוגשים בכלל בכל ימי חייהם. את תחום רפואת השיניים כל אחד ואחת יפגשו במהלך ימי חייהם לפחות מספר פעמים. השיניים מעצם היותם הכלי שבעזרתו אנו יכולים לטחון את האוכל שלנו, נהרסות עם השנים. להרס השיניים ישנם מספר רב של סיבות וביניהם סיבות גנטיות, הזדקנות השן, מחלות כאלה ואחרות ועוד.כל זאת ועוד יביא ביום מן הימים את הצורך להשתיל שיניים. בעבר הלא כל כך רחוק נהוג היה כי את מקומם של השיניים הנושרות יתפסו שיניים תותבות.הטכנולוגיה המתקדמת הביאה אלינו את בשורת השתלת השיניים. 
שיטת All on 4 היא למעשה שיטה אשר מקילה על כל תהליך ההשתלה בכך שהיא מאפשרת בעזרתם של ארבעה שתלים לבנות מערכת שיניים יפה וחדשה.בשיטת All on 4 או בכל שיטה אחרת היתרונות הם רבים מאוד. אחד היתרונות הבולטים של השתלת שיניים בשיטת All on 4 הוא כי ניתן לסיים את כל מלאכת הרכבת מערכת שיניים חדשה ביום אחד בלבד.

All on 4 מאפשרת לנו למעשה לעבור את כל התהליך כמעט ללא כאב ועם שיניים יפות וצחורות. כל אשר נדרש הוא לאתר את המרפאה הטובה ביותר לכך.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?