דף הבית
מאמרים
יישור שיניים בקריות

יישור שיניים בקריות

יישור שיניים מאפשר לנו לחייך ללא חשש וליהנות ממראה אסתטי יפה ומושך. כאשר מחפשים מרפאה מקצועית אשר מתמחה בטיפולי יישור שיניים בקריות כדאי להכיר את מרפאת המרכז לבריאות השן שהוקמה על ידי ד"ר רמי פטררו, חבר בעמותה הישראלית להשתלות שיניים, ובעל ניסיון עשיר למעלה מ- 13 שנה בתחום רפואת השיניים.

יש לציין כי יישור שיניים בקריות מתבצע על ידי צוות מקצועי ומנוסה במגוון שיטות טיפול, ביניהן שיטת דאמון (DAMON) הנחשבת לשיטה חדשנית ליישור שיניים ומתאימה לכל הגילאים.

יישור שיניים לכל גיל

את ההחלטה על שיטת הטיפול ליישור השיניים יש להשאיר לאורתודנט מקצועי ובעל כל ההכשרות הנדרשות. יש מגוון שיטות טיפול לכן חשוב לעבור אבחון מקצועי ויסודי, וכאשר מחפשים טיפולים של יישור שיניים בקריות מומלץ לפנות למרפאת המרכז לבריאות השן וליהנות מיחס אישי ומטיפול מקצועי ברמה גבוהה.כיום עומדים לרשות האורתודנט כלים חדשניים בתחום יישור השיניים וניתן להציע למטופלים שיטות חדשניות כמו יישור שיניים שקוף, בשיטה זו מתקינים סמכים שאינם נראים לעין וכך נהנים ממראה אסתטי נעים. כמו כן, אורתודנט יכול להציע יישור שיניים פנימי בו, בשיטה זו מתקינים את הסמכים בחלק הפנימי של השן ולכן לא ניתן לראות את הסמכים. כאמור, יש להשאיר את ההחלטה לאורתודנט מאחר ויש להתאים את שיטת הטיפול למבנה הפה, למצב הלסת, לסוג השיניים וחוזקן, למידת העקימות של השיניים ובהתאם לגיל ולפרמטרים נוספים.

ניסיון עשיר בתחום

טיפולי יישור שיניים בקריות במרפאת המרכז לבריאות השן מותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופל. לאחר אבחון מקצועי מציע האורתודנט את שיטות הטיפול המתאימות והאפשריות ויחד עם המטופל מקבלים החלטה. יש מקרים בהם ניתן להציע יישור שיניים מהיר באמצעות שיטות מודרניות וחדשניות, לעיתים בשילוב ניתוח בו מזיזים את עצמות הלסת ומסדרים כראוי את השורשים.

חשוב לדעת כי, ניסיון מקצועי עשיר והתמחות במגוון שיטות טיפול ליישור שיניים מאפשרים לילדים ולבוגרים ליהנות ממראה אסתטי מושלם לאחר מספר חודשים (בהתאם לשיטה), אך כדאי לדעת כי גם למטופל אחריות בנוגע להצלחת הטיפול, ועליו להקפיד על הוראות האורתודנט.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?