דף הבית
מאמרים
דברים שכדאי לדעת על ישור שיניים

דברים שכדאי לדעת על ישור שיניים

טיפולי ישור שיניים חשובים לבריאות הפה והגוף ולמראה אסתטי יפה, נעים ומושך. שיניים ולסתות עקומות מעיבות על המראה האסתטי ולכן רבים סובלים מדימוי עצמי נמוך ומירידה בביטחון העצמי ללא טיפול מקצועי בנושא זה. לאסתטיקה חשיבות גבוהה לחיים בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים לכן כדאי לדעת כי ניתן לטפל בנושא בכל גיל כל עוד פונים למרפאה מקצועית ומנוסה כמו המרכז לבריאות השן. חשוב לדעת כי יש מגוון שיטות טיפול ותחום האורתודנטיה הולך ומתפתח עם השנים, המחיר משתנה בהתאם לשיטת הטיפול ומורכבותו ועל פי פרמטרים נוספים כמו ניסיון, מקצועיות, עלות העזרים ועוד.

יישור שיניים גם בגיל מבוגר

כאמור, תחום האורתודנטיה הולך ומתפתח בקצב מהיר תודות לטכנולוגיות חדשות ולשיטות טיפול חדשניות ופורצות דרך. ישור שיניים אפשרי ומתאים לכל גיל, ילדים, בני נוער ומבוגרים. בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית מבוגרים רבים פונים כיום לקבלת טיפול במרפאת המרכז לבריאות השן ויש לציין כי הפופולאריות והביקוש ההולך וגובר לטיפולים אורתודנטיים למבוגרים נובע גם בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה. כמו כן, שיטות חדשניות מאפשרות לטפל במבוגרים עם פתרונות אסתטיים כמו גשרים וסמכים שקופים או פנימיים, פתרונות חדשים שלא נמצאו בידי האורתודנטים בעבר.

מחירי יישור שיניים

כיום יש שיטות טיפול חדשות בתחום ישור שיניים ולכן מומלץ לפנות למרפאה מקצועית ולקבל ייעוץ לאחר אבחון. בהתאם לממצאי האבחון יכול האורתודנט להמליץ על שיטת הטיפול היעילה והנכונה ביותר למטופל וכמובן ניתן לקבל הצעת מחיר למספר טכניקות ושיטות טיפול. כדאי לדעת כי כאשר מבצעים סקר השוואת מחירים של יישור שיניים שקוף מחיר משתנה בהתאם לאבחון, משך זמן הטיפול ושיטת הטיפול. בתחום של יישור שיניים למבוגרים מחירים משתנים בהתאם למאפיינים אישיים ושיטת הטיפול הנבחרת. טיפול של ישור שיניים הינו תהליך ממושך וארוך יחסית, והטיפול המורכב מצריך ניסיון עשיר, ידע מקצועי ברמה גבוהה והקפדה מצד המטופל על הנחיות האורתודנט כדי להצליח בטיפול.

כדאי לדעת כי במרפאת המרכז לבריאות השן ממתין צוות מקצועי ובעל ניסיון עשיר בתחום האורתודנטיה ובטיפול שיניים מורכבים כמו השתלות שיניים. מיומנות הרופא היא קריטית להצלחת הטיפולים האורתודנטיים ולכן מומלץ להגיע למרפאה המקצועית והמובילה.

אולי יעניין אותך גם

 

מעוניינים לקבל מידע נוסף?