דף הבית
מאמרים
השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

מה המשמעות של השתלת שיניים ביום אחד? איך בוחרים את מרפאת השיניים לטובת השתלת שיניים ביום אחד? האם לכל אחד ניתן להשתיל שיניים ביום אחד?

ראשית כל חשוב מאוד להבין כי כמו לכל טיפול וטיפול נדרשת בדיקה מעמיקה של רופא השיניים על מנת לוודא כי אכן ניתן להשתיל שיניים. בין אם זו השתלת שיניים ביום אחד או השתלה מורכבת יותר יש צורך לבדוק את מצב העצם. לעיתים ישנם מצבים שבהם הסינוס גדל והעצם שאמורה לקלוט את השתל דקה מידי.

מסתבר כי במצבים מסוג אלו יש מה לעשות, ניתן להשתיל עצם על מנת לעבות אותה בכדי שניתן יהיה להבריג את השן המלאכותית בצורה הבטוחה ביותר.

השתלת שיניים מלאכותיות זו מיומנות בפני עצמה ועל כן מומלץ ביותר להגיע אל רופא השיניים המתמחה בהשתלות שיניים.

בעבר הלא כל כך רחוק תהליך של השתלת שיניים חדשות היה תהליך ארוך ומסורבל. בתהליך זה היה נגרם סבל רב למטופל עד להשלמת הטיפול. הטכנולוגיה המתקדמת והשיטות החדשות בעקבות כך הביאו אלינו את בשורה השתלת שיניים ביום אחד, פשוטו כמשמעו.

תהליך זה של השתלת שיניים מאפשר ליהנות ממערכת שיניים הרבה יותר נקייה ומסודרת. שתלי השיניים כלל אינם מורגשים ואין את תחושת הגוף הזר שכל כך מאפיין את שיטת השיניים התותבות. השתלת שיניים ביום אחד תורמת בשיפור הביטחון והדימוי העצמי.

השתלות שיניים ביום אחד? היכן כדאי לבצע פעולה זו?
אין להקל ראש בחשיבות הניסיון והידע בהשתלות שיניים ביום אחד, על כן לטובת הליך זה מומלץ לקבל את חוות דעתם של לקוחות  רוצים. עוד פרט חשוב מאוד בבחירת מרפאת השיניים שלכם הוא ברמת השירות שתקבלו.

רמת שירות טובה כוללת גם מחירים אטרקטיביים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?