דף הבית
מאמרים
כתרים דיגיטליים

כתרים דיגיטליים

בשן פגועה קלות, למשל בשל עששת לא עמוקה, ניתן לטפל באמצעות התקנת סתימה. אבל אם השן נפגעת עד לשכבה העמוקה, סתימה רגילה עשויה שלא להספיק. כהשלמה לטיפול שורש, למשל או על מנת להציל שן שבורה, עשוי רופא השיניים לפתור את הבעיה באמצעות כתר.

כתרים לשיניים מהווים גם חלק מהותי מתוך טיפולי השתלות שיניים. המרכז לבריאות השן, המציע בין היתר טיפולי השתלות וטיפולים חיוניים לשיקום הפה, עומד בקדמה גם מהבחינה הטכנולוגית. המשמעות היא שניתן לקבל כתרים דיגיטליים, באיכות בלתי מתפשרת.

לא מפסיקים לחדש
השימוש בכתרים לצורך שיקום הפה איננו דבר חדש. דבר זה לא ניתן, כמובן, לומר על כתרים דיגיטליים, שהרי חם חדישים ועדכניים. ובכך לא מסתיימים החידושים בנושא. אם פעם ניתן היה לייצר כתרים אך ורק על ידי שימוש במתכות הרי שקיום אפשרי גם דבר אחר. ניתן לשקם את השיניים הפגועות גם בעזרת פתרונות נטולי מתכת באופן מוחלט. כן, זו עובדה – כתרים ללא מתכת מהווים נדבך חשוב ברפואת השיניים המודרנית.

דיוק כפול ומכופל
כפי שיודע כל מי שעוסק במקצועות הבריאות, גופנו בנוי מיחידות המותאמות באופן מדויק אלה לאלה. כל איבר, כל מפרק, כל שן ושן, הכל מחובר בדייקנות. ובדיוק בנקודה זו ראוי לעמוד על היתרון היוצא מן הכלל של כתרים דיגיטליים. אם בריאות הפה חשובה לכם ואם גם אתם רוצים שהחיוך שלכם ייראה טבעי לחלוטין, שימו לב על מה מדובר. בתהליך הטיפול ובייצור הכתר, האלמנט הדיגיטלי מאפשר דיוק כפול ומכופל, דיוק בלתי מתפשר עד לרמות הזעירות ביותר.

כתרים דיגיטליים, לא משנה באיזו שן מטפלים, מעניקים מראה טבעי לחלוטין. זה נכון גם אם הם מיושמים תוך כדי טיפולי השתלות שיניים. המרכז לבריאות השן גאה להציע ללקוחותיו את הכתרים המתקדמים ביותר. יש לציין כי כתרים דיגיטליים לא חייבים להיות כתרים ללא מתכת. ניתן לבצע שילוב בין חלק מתכתי לבין חרסינה וכן ניתן לייצר כתרים מעולים על בסיס זירקוניה (חומר מיוחד, שעשוי מינרלים). בריאות הפה והאסתטיקה חשובים לכם? המרכז לבריאות השן, זה בדוק.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?